Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Μαρία Λοΐζου-Ραουνά
Στόχοι:
Οι μαθητές
1. Να εντοπίσουν πληροφορίες για τα κατεχόμενα χωριά μας και να αποθηκεύσουν σχετικές εικόνες με τα πιο σημαντικά στοιχεία/αξιοθέατα της κάθε περιοχής.
2. Να επιλέξουν την κατάλληλη μουσική και τα κατάλληλα συνθήματα/λεζάντες για την ταινία τους.
3. Να χρησιμοποιήσουν το πρόγραμμα Movie Maker για να δημιουργήσουν συνεργατικά ένα φιλμάκι μικρής έκτασης αφιέρωμα σε ένα από τα κατεχόμενα χωριά μας.
Πορεία εργασίας:
1. Έρευνα στο διαδίκτυο:
Οι μαθητέ κάνουν έρευνα στο διαδίκτυο με βάση λέξεις-κλειδιά και εντοπίζουν σχετικές εικόνες και πολυμεσικό υλικό για την κατεχόμενη περιοχή που έχουν να δημιουργήσουν το φιλμάκι. Αποθηκεύουν το υλικό που θα χρησιμοποιήσουν σε ξεχωριστό φάκελο.
2. Επιλογή τελικών εικόνων και μουσικής
Οι μαθητές ενώνουν τις εργασίες τους και κάνουν τελική κατηγοριοποίηση και επιλογή μουσικής/εικόνων και συνθημάτων για το φιλμάκι.
3. Δημιουργία ταινίας - σταθμός στην ημερίδα '΄Δεν Ξεχνώ'
Το υλικό που έχουν δημιουργήσει οι μαθητές της Δ΄2 τάξης περνάτε στους υπολογιστές του εργαστηρίου και ο κάθε υπολογιστής φιλοξενεί έτσι το υλικό για συγκεκριμένη κατεχόμενη περιοχή. Οι μαθητές των διαφόρων τάξεων που παιρνούν θα αξιοποιήσουν το υλικό αυτό για να παράξουν ένα φιλμάκι, όλοι μαζί αφού θα συνεχίζει ο ένας τη δουλειά του άλλου.
Αναλυτικά, οι διάφορες τάξεις εργάστηκαν πάνω στα φιλμάκια ως εξής:
Α΄τάξη: Εισαγωγή εικόνων στο πρόγραμμα και ρύθμιση εφέ κίνησης
Β' τάξη: Εισαγωγή αρχικού τίτλου, τίτλων τέλους και εφέ κίνησης υπότιτλων.
Γ' τάξη: Συγγραφή συνθημάτων και λεζάντων ανάλογα με τις εικόνες που εισάχθηκαν
Δ' τάξη: Έρευνα και εμπλουτισμός του βίντεο με επιπλέον εικόνες από το διαδίκτυο και διόρθωση λεζάντνω.
Ε΄τάξη: Εμπλουτισμός με σχετικά ποιήματα και γνωμικά/συνθήματα. Διόρθωση προηγούμενων εργασιών
Στ' τάξη: Τελική αξιολόγηση των βίντεο, διορθώσεις και εμπλουτισμός. Εισαγωγή τελικού τραγουδιού για το κάθένα.
Τα τελικά βίντεο ανέβηκαν στο YouTube κανάλι του σχολείου μας και μεταφράστηκαν και σε qr codes για να τοποθετηθούν σε μεγάλο τρισδιάστατο χάρτη της Κύπρου, για να είναι προσβάσιμα και την ώρα της εκδήλωσης μέσω της χρήσης tablet και της εφαρμογής QrCode Reader.
Ακολουθούν οι σύνδεσμοι που παραπέμπουν στα φιλμάκια που δημιούργησαν οι μαθητές και στη συνέχεια τα φιλμάκια συνημμένα.
Ριζοκάρπασο: https://www.youtube.com/watch?v=aI9jlq3ERzo
Λάπηθος: https://www.youtube.com/watch?v=eDHzuDf2mJ4
Αμμόχωστος: https://www.youtube.com/watch?v=mAz33jIaBz4
Απόστολος Ανδρέας: https://www.youtube.com/watch?v=LUIxHBma8tk
Λυση: https://www.youtube.com/watch?v=sup6F4ENl1Q
Καραβάς: https://www.youtube.com/watch?v=VLIAxSdcQtU
Μπέλαπαϊς: https://www.youtube.com/watch?v=_pes--jpmaM
Πενταδάκτυλος: https://www.youtube.com/watch?v=lb8fRRWoVMM
Κερύνεια: https://www.youtube.com/watch?v=5ZaTjIArOb8
Μόρφου: https://www.youtube.com/watch?v=00OJO2htqyg
ΡΙΖΟΚΑΡΠΑΣΟ
ΑΜΜΟΧΩΣΤΟΣ
ΛΑΠΗΘΟΣ
ΛΥΣΗ
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
ΚΕΡΥΝΕΙΑ
ΚΑΡΑΒΑΣ
ΜΠΕΛΑΠΑΪΣ
ΠΕΝΤΑΔΑΚΤΥΛΟΣ
ΜΟΡΦΟΥ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου