Σταθμός Παραγωγής Βίντεο


Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Μαρία Λοΐζου-Ραουνά

Στόχοι:
Οι μαθητές
1. Να εντοπίσουν πληροφορίες για τα κατεχόμενα χωριά μας και να αποθηκεύσουν σχετικές εικόνες με τα πιο σημαντικά στοιχεία/αξιοθέατα της κάθε περιοχής.
2. Να επιλέξουν την κατάλληλη μουσική και τα κατάλληλα συνθήματα/λεζάντες για την ταινία τους.
3. Να χρησιμοποιήσουν το πρόγραμμα Movie Maker για να δημιουργήσουν συνεργατικά ένα φιλμάκι μικρής έκτασης αφιέρωμα σε ένα από τα κατεχόμενα χωριά μας.

Πορεία εργασίας:
1. Έρευνα στο διαδίκτυο:
Οι μαθητέ κάνουν έρευνα στο διαδίκτυο με βάση λέξεις-κλειδιά και εντοπίζουν σχετικές εικόνες και πολυμεσικό υλικό για την κατεχόμενη περιοχή που έχουν να δημιουργήσουν το φιλμάκι. Αποθηκεύουν το υλικό που θα χρησιμοποιήσουν σε ξεχωριστό φάκελο.

2. Επιλογή τελικών εικόνων και μουσικής
Οι μαθητές ενώνουν τις εργασίες τους και κάνουν τελική κατηγοριοποίηση και επιλογή μουσικής/εικόνων και συνθημάτων για το φιλμάκι.

3. Δημιουργία ταινίας - σταθμός στην ημερίδα '΄Δεν Ξεχνώ'
Το υλικό που έχουν δημιουργήσει οι μαθητές της Δ΄2 τάξης περνάτε στους υπολογιστές του εργαστηρίου και ο κάθε υπολογιστής φιλοξενεί έτσι το υλικό για συγκεκριμένη κατεχόμενη περιοχή. Οι μαθητές των διαφόρων τάξεων που παιρνούν θα αξιοποιήσουν το υλικό αυτό για να παράξουν ένα φιλμάκι, όλοι μαζί αφού θα συνεχίζει ο ένας τη δουλειά του άλλου.
Αναλυτικά, οι διάφορες τάξεις εργάστηκαν πάνω στα φιλμάκια ως εξής:
Α΄τάξη: Εισαγωγή εικόνων στο πρόγραμμα και ρύθμιση εφέ κίνησης
Β' τάξη: Εισαγωγή αρχικού τίτλου, τίτλων τέλους και εφέ κίνησης υπότιτλων.
Γ' τάξη: Συγγραφή συνθημάτων και λεζάντων ανάλογα με τις εικόνες που εισάχθηκαν
Δ' τάξη: Έρευνα και εμπλουτισμός του βίντεο με επιπλέον εικόνες από το διαδίκτυο και διόρθωση λεζάντνω.
Ε΄τάξη: Εμπλουτισμός με σχετικά ποιήματα και γνωμικά/συνθήματα. Διόρθωση προηγούμενων εργασιών
Στ' τάξη: Τελική αξιολόγηση των βίντεο, διορθώσεις και εμπλουτισμός. Εισαγωγή τελικού τραγουδιού για το κάθένα.

Τα τελικά βίντεο ανέβηκαν στο YouTube κανάλι του σχολείου μας και μεταφράστηκαν και σε qr codes για να τοποθετηθούν σε μεγάλο τρισδιάστατο χάρτη της Κύπρου, για να είναι προσβάσιμα και την ώρα της εκδήλωσης μέσω της χρήσης tablet και της εφαρμογής QrCode Reader.




Ακολουθούν οι σύνδεσμοι που παραπέμπουν στα φιλμάκια που δημιούργησαν οι μαθητές και στη συνέχεια τα φιλμάκια συνημμένα. 


Ριζοκάρπασο: https://www.youtube.com/watch?v=aI9jlq3ERzo

Λάπηθοςhttps://www.youtube.com/watch?v=eDHzuDf2mJ4

Αμμόχωστοςhttps://www.youtube.com/watch?v=mAz33jIaBz4

Απόστολος Ανδρέαςhttps://www.youtube.com/watch?v=LUIxHBma8tk

Λυσηhttps://www.youtube.com/watch?v=sup6F4ENl1Q

Καραβάς: https://www.youtube.com/watch?v=VLIAxSdcQtU

Μπέλαπαϊς: https://www.youtube.com/watch?v=_pes--jpmaM

Πενταδάκτυλος: https://www.youtube.com/watch?v=lb8fRRWoVMM

Κερύνειαhttps://www.youtube.com/watch?v=5ZaTjIArOb8

Μόρφου: https://www.youtube.com/watch?v=00OJO2htqyg

ΡΙΖΟΚΑΡΠΑΣΟ




ΑΜΜΟΧΩΣΤΟΣ

ΛΑΠΗΘΟΣ

ΛΥΣΗ


ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ


ΚΕΡΥΝΕΙΑ



ΚΑΡΑΒΑΣ


ΜΠΕΛΑΠΑΪΣ


ΠΕΝΤΑΔΑΚΤΥΛΟΣ



ΜΟΡΦΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου